Erőforrások
Mi az értékesítési tölcsér? Hogyan segít a sales funnel?
Ebben a blogbejegyzésben végigvezetünk az értékesítési tölcsér felépítésének művészetén. Megvizsgáljuk a kulcsfontosságú szakaszokat, a ...
E-mail marketing fontossága 2024-ben
Az e-mail marketing az egyik leghatékonyabb és népszerűbb módja annak, hogy kapcsolatba lépj a ...
Egy social media poszt anatómiája: így készíthetsz sikeres posztokat!
A közösségi média egy igen hatékony márkaépítő és értékesítésnövelő eszköz, de a zajos online ...
Vevőszerzés hatékonyan: 5+1 módszer, ami garantálja a sikert – Második rész
Az első részben bemutattuk, hogy mit jelent a vevőszerzés, másnéven a lead generálás a ...
Így segítheti a mesterséges intelligencia a vállalkozásodat
A digitalizáció rohamos fejlődésével a mesterséges intelligencia (AI) egyre inkább elérhető a kisvállalkozások számára ...
Vevőszerzés hatékonyan: 5+1 módszer, ami garantálja a sikert – Első rész
A vevőszerzés minden cég számára létfontosságú: akár új ügyfeleket szeretne szerezni, akár a meglévő ...
Podcast készítés: minden, amit tudnod kell indulás előtt
A hangalapú tartalmak térnyerése (az AI mellett) az elmúlt években robbanásszerű volt, ami legfontosabb ...
Mesterséges intelligencia (AI) – a marketing jövője, vagy csak egy felkapott trend?
A mesterséges intelligencia (MI vagy AI) egyre nagyobb szerepet játszik a vállalkozások életében, a ...
Milyen a hatékony landing oldal 2024-ben?
A jó weboldal informatív és könnyen kezelhető, de nem minden a design és a funkcionalitás sem.
Top 10 marketing trend 2023-ban
A jó weboldal informatív és könnyen kezelhető, de nem minden a design és a funkcionalitás sem.
Digitális körkép online ügyfélszerzéshez
Egy cég márkaértékét nemcsak a marketing, hanem a benne dolgozókról alkotott kép is adja.
Mi kell a költséghatékony marketinghez?
Minden marketing költségnek a fele megspórolható, de kérdés hogy melyik fele amiről le kell mondanunk.